We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

(Ein Wochenende in) Verona (7'')

by K.G.B.

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      €2 EUR  or more

     

1.
(EIN WOCHENENDE IN) VERONA Koerber / Schoensee) Jeden Sonntag, zehn Uhr fünfzehn ist mein limbisches System am durchdreh'n Zeit für die schönste Nebensache Ich schlürfe Austern, trinke Sekt und mein Höschen ist befleckt am G-Punkt meiner Woche Dein brauner Blick, er schmilzt mein Eis mir wird abwechselnd kalt und heiss Madonna und Charmöse Du setzt es frei, das Tier in mir ich liege dir zu Füssen hier Orgasmatrone, du, graziöse Verona, es tut weh bisweilen mit Millionen dich zu teilen du wirst schrecklich unterschätzt was mich im Innersten verletzt Ich bin ein echter Kuscheltyp peep, ich hab' dich lieb Göttin, weise mich ein in deine Eroterik ein Wochenende in Verona kein and'rer sonst wär' so gelehrig Verona, wann darf ich es wagen mich in die Liste einzutragen es quält mich, wühlt und frisst in mir Ich hab' dir schon so oft geschrieben die Antwort ist ausgeblieben du gönnst mir nicht mal Schriftverkehr Schwer zu ertragen, dass vor der Glotze alle schau'n auf deine Beine ich weiß, ich wär' DER Mann für dich denn für Gefühle kann man nicht Göttin, weise mich ein in deine Eroterik ein Wochenende in Verona kein and'rer sonst wär' so gelehrig Du hast vielleicht den tiefen Teller nicht erfunden doch du sorgst für meine schönsten Stunden Mein Creme-Schnittchen, ich will mehr komm', mach es uns doch nicht so schwer
2.
Skelett 02:57

about

a spoof on the German model/actress who was beaten by her husband/manager Dieter Bohlen, a talentless piece of shit who made a fortune in the 80's with a retarded synthesizer Pop band called Modern Talking. 4 songs with lyric-sheet.

credits

released August 29, 1999

Hannes Koerber: vocals, guitar
Jacky Steger: guitar
Joey Silver: guitar
Squid Venner: bass
Oli Raß: drums
Patty Klementz: drums
Tek: backing vocals
Daniel Viguier: backing vocals
Christoph Stählin: backing vocals (Skelett)

recorded at: Factory Of Audioarts
engineered & mixed by: Roman Schönsee
cover: Markus Wilke
Layout: Martin Zentner

license

all rights reserved

tags

about

K.G.B. Tübingen, Germany

K.G.B. was founded in 1980.
1987 was their first US-tour from coast to coast, playing with bands such as Circle Jerks, Zero Boys, Rhythm Pigs, Goo Goo Dolls and Bad Brains.
1997-album "Kraut Gringo Blitzkrieg" includes 14 tracks recorded with their friends from Toxic Reasons, Zero Boys and Sloppy Seconds in Indianapolis.
The new Millenium saw a totally renewed K.G.B. with 2005's “Fiesta Fiasko”.
... more

contact / help

Contact K.G.B.

Streaming and
Download help

Report this album or account

If you like K.G.B., you may also like: